SEO چیست؟
3 اردیبهشت 1400تفاوت های SEO و SEM
4 اردیبهشت 1400SEM (بازاریابی در موتور جستجو) تبلیغات کلیکی روشی است که از طریق آن می توان بیشتر در موتورهای جستجو دیده شد و در صفحه اول نتایج موتور های جستجو و حتی بالاتر از نتایج برتر در صفحه نتیجه قرار گرفت. این نوع تبلیغات به عنوان PPC (پرداخت به ازای هر کلیک یا Pay-Per-Click) شناخته می شود و می توان از خدمات شرکت های Google AdWords و Bing Ads برای این موضوع استفاده نمود.
ملزومات بازاریابی موتورهای جستجو از طریق تبلیغات کلیکی:
کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را تعیین کنید.
جغرافیا و مکان های مورد نظر کسب و کار خود را تعیین کنید.
شعارها، متن تبلیغاتی و توضیحات کسب و کار خود را تعیین کنید.